Novi stadion se vezuje za internacionalni kulturološki nivo, prisutan u svetskim okvirima, a njegov pojavni oblik je ovde upotrebljen i kao jezik komunikacije sa korisnicima. Vizuelna poruka se odnosi na pojmove gipkosti i brzine kretanja izražene glatkim, aerodinamičnim površinama krova i njihovim promenljivim odnosom sa tribinama.
Objekat je postavljen na gabarite postojećeg stadiona zadržavajući primarnu orijentaciju. Sklop je podeljen na četiri segmenta - tribine. Na dodirima tribinskih prostora se nalaze kule-piloni, koji pored namene nošenja nadstrešnice stadiona, sadrže i određene funkcije. Pristupi objektu su razvrstani u odnosu na četiri glavne kategorije posetilaca i to: igrače, publiku, predstavnike medija i V.I.P. lica. Publika pristupa stadionu iz sva četiri pravca i to direktno iz spoljnog prostora, najkraćim putem.
Bitna odrednica ovog konkursnog rada je značajno prisustvo korisnih površina namenjenih pratećim sadržajima i rentiranju. Njihovo prisustvo treba da obezbedi najveći stepen ekonomičnosti u
eksploataciji, kao i da uklopi stadion u kontinuitet korišćenja gradskih sadržaja, koji nisu vezani samo za sport.
Ukupna bruto površina je 15640 m2, uz 8280 m2 za rentiranje. Tribine mogu da prime maksimalno 23450 gledalaca.
koautori - Marjan Đulinac, Aleksandar Tomić


 
© 2017 agm.